Konstig kisse...




Det här är väl ett märkligt fenomen.... när katter söker sig till sin gravida matte. Vår katt låg alltid vid mig när jag var gravid, dock aldrig på magen men däremot bredvid och gärna såhär som på bilden. Jag ligger och fetslaggar med katten nedanför, ni skymtar även skitunge #2:s fötter till höger.

Jag har hört så fantastiska historier om husdjur som beter sig märkligt när matte är gravid och får bebis, har ni hört såna??

Katten ligger fortfarande såhär och sover och han väger typ 10 kilo så det är som att ha en till bebis i sängen! SNARK!


Kommentarer
Postat av: Erica

min katt var precis likadan,m hon låg under magen eller brevid hela tiden när hon kom åt :)

2009-12-23 @ 05:58:07
URL: http://finsksprit.blogg.se/
Postat av: Viktkamp

inte katt men hund, min pappas hund fick frispel när hans fru blev gravid. Hon hade en lite plastgroda som hon passade..

2009-12-28 @ 20:06:33
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Elin

Hej, ville bara tala om hur glad jag är att jag hittat din blogg! har läst igenom alla inlägg nu och gud va jag har skrattat.. men också fått så himla mycke information samtidigt! verkligen en toppenblogg!

jag är gravid i v.36 med mitt första barn, och det är ganska mycke man funderar på då, och du tar upp det mesta! tack!

kram Elin

2009-12-29 @ 18:28:31
Postat av: Camilla E Lindström

Hej



Snubblade in på din blogg för första gången nu ikväll.

Personlig och fin blogg med mycket intressant läsning.



Hur skall ni fira nyår?



Hoppas att våra vägar möts via våra bloggar under 2010.



Må så gott och gott nytt år.



Mvh Camilla, En mammas dagbok

2009-12-29 @ 23:16:01
URL: http://emring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0