Ont om tid!

Ja.... såg att jag fick lite skäll nu när jag inte har uppdaterat! Så är det ju, denna bloggen står i startgroparna och jag är givetvis jätteglad för varenda liten läsare som ramlar in här, dock så finns inte riktigt den tiden som jag skulle vilja ha till att uppdatera den så frenetiskt som jag vill. Planen med bloggen är dock att den ska uppdateras varje dag, gärna flera gånger varje dag. MEN.... just nu har jag ett jobb som kräver allt av mig, det är en sådan månad.

Men om ni nu inte ledsnat ur totalt så önskar jag att ni fortsätter följa min blogg som jag ju har stora planer för.... när tiden räcker till igen!

TACK så länge!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ser fram mot att läsa mer! =)

2009-12-02 @ 16:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0