KÅT?

När man blir gravid blir man som moder Theresa.

Eller JAG blev det. Jag hade svårt att snacka snusk med mina väninnor, jag ville inte tänka tankar i dom banorna. Jag blev en människa med ett större hjärta, en sårbar människa som kanske var lite rädd att tänka hemska tankar. Nu hade man ju ett litet liv i magen, i min kropp, och i den skulle inte tankar som kunde "störa" finnas.
Det konstiga i kråksången är att jag blev som en brunstig amazonas kvinna när det kom till sex. Jag ville ha sex igår, idag, imorgon, på förmiddagen, på eftermiddagen, på tvären, på längden, hela tiden. Min kropp mådde som bäst under tiden jag hade sex. Jag, med illamåendet från helvetet kunde ju knappt fungera i det normala livet förutom när jag hade sex. Då var det som bortfluget....

Min man undrade nog vad som hände?

"Hur fungerar den här spyflugan egentligen?"

Ena sekunden står hon på knä vid toaletten och spyr ut sina inälvor, den andra sekunden ligger hon som en porrdrottning och vill ha mer!

PRECIS hörrni, precis så mystisk och totalt schizofren kan man bli som gravid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0