Jag är orolig!

Nu måste jag dela med er av en sak som tär litegrand.

Jo..hmm... jag vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det här. Men, min mens är sen.

JAG HAR PANIIIIIIIIIIK!!

Jag kan nästan inte tänka på annat och jag går och torkar pullan stup i kvarten. Ni vet torkar, när man nästan trycker upp hela jäkla pappret i smulan. Ja i tron om att "Nu kom mensen". Men det är bara flytningar... jävla flytningar som tänder mitt hopp! Jävla skitflytningar! VAD EXAKT är dom bra för? Jaaajaaaa, jag vet... håller rent pullan. Men ändå, just nu känns det bara som ett hån som stirrar på mig när jag kastar ner trosorna på toaletten. Ett kladdigt jävla hån!

Alltså, jag bara FÅR inte vara gravid! Jag har 3 ungar nu, det räcker...it´s enough! Jag har röven full med dessa 3. Det går inte, hör ni det, det GÅÅÅR INTE! Och med tanken på aktiviteten i sänghalmen så vore det väl nästan taskigt att jag skulle bli gravid när vi har sex en gång varannan vecka kanske. Ok, liiite oftare blir det faktiskt ibland men just den här gången har det varit tjockt i sängen, i våra hjärnor och våra trötta kroppar har behövt vila.

Snälla snälla mensgud, om det nu finns nån sådan?! Ser du bara till att det inte blivit en böna därinne nu. Jag kommer inte palla ta bort det, o jag kommer inte palla att vara gravid och få ett barn till. Förstår du matemetiken där, det går alltså inte att vara gravid nu! CAPICE?!

Vi har skyddat oss, men just den här gången vet jag inte riktigt hur det gick till, men nåt belv fel... nää, jag måste gå o torka pullan och kika ner i min trosa igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gamla är dina barn?

2009-10-25 @ 14:20:52
Postat av: jessica

Kikar in, såg din adress på familjeliv

2009-10-25 @ 15:17:32
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0