Det första inlägget är...

..alltid så svårt! hur gör man för att fånga just Ditt intresse för den här bloggen? Hur gör man för att Du ska fortsätta följa den här bloggen. Hmm...det tål att kluras på, under tiden så kommer jag bara att skriva.

Skriva rakt ut från hjärtat utan några som helst krusiduller eller förfinanden. Om du vill veta hur allt gått till för mig så fortsätter du läsa här.

Det jag tänkte berätta för dig om är mina graviditeter, mina förlossningar och ALLA tankar kring detta. Mitt humör tål att skrivas om samt alla sjuka funderingar och samvetskval jag drabbades av. Min kropp gjorde saker som jag bara hade kunnat drömma om, jäkligt häftigt faktiskt!

Vill du veta mer så häng på.....

Kärlek XXX



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0