När man inte har råd att ha sex....

Skulle gå in nu och stänga ner den här bloggen...... kikade snabbt in på statistiken och såg att det ju är några som följer bloggen varje dag. Jag som inte skrivit på månader!!!! NU fick jag ändå nåt som sa mig att "Vafan, släng in ett inlägg då och då." När andan faller på. Ja så länge man har så inihelvetes mycket annat att göra menar jag!

Så då gör jag det, och så hoppas jag att min tid ska räcka till för den här bloggen lite då och då!

Läst på familjeliv:

Vi har inte råd att knulla!!!

Min kille sitter på lokalsyltan flera timmar varje dag! Vardag som helg! Nu har glidmedlet tagit slut, räckte i 1,5 år.. Kostar 150 spänn att köpa en ny. Min kille bad mig beställa en ny då jag har problem med torra slemhinnor så vi måste ha det för att jag inte ska få ont! Nu säger han att han inte har råd att köpa en ny..

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är väl en av dem som kollar in här då och då (inte varje dag men ganska ofta). Har väntat med förväntning på ett nytt inlägg. Hoppas du fortsätter och skriva lite då och då. =)

2010-03-04 @ 13:28:57
Postat av: Fröken K

Jag har dig på bloglovin och väntar varje dag på nytt inlägg från dig. Kul att du kanske är tillbaka. :)

2010-03-05 @ 18:21:21
URL: http://marengo1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0