Orgasm under förlossningen!




Fick ju en kommentar angående detta! Kände att jag måste ha med det i bloggen!

Här har ni beviset på att det faktiskt finns kvinnor som kan få en orgasm under tiden de föder barn. Det låter alldeles för bra för att vara sant men det finns verkligen kvinnor till detta.

Undersökningar visar att detta kan bero på att samma muskler och delar av våra underliv arbetar under ett värkarbete som under en orgasm vilket då kan göra att kvinnor får en orgasm i värkarbetet! Dessutom kan dessa kvinnor omvandla smärta till någonting skönt, de går tydligen att öva fram genom avslappningsövningar.

Hmmm.... vet inte hur jag ska ställa mig till detta. 

Är det tur att de flesta kvinnor INTE får orgasm under förlossningen... kanske det skulle bli överbefolkat på nolltid?

Hur skulle förlossningsklinikerna se ut? 

Är det pinsamt för barnmorskan? Eller för mannen? 

Hur som.... jag kommer aldrig få uppleva detta! Jag skulle dock bli överlycklig om jag fick prata med någon som varit med om detta!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0